2015. november 11., szerda

Eltitkolt gondolatok 1. – A férfi

Igazából azt sem tudom, hogy szólítsalak meg.
Drága szerelmem? Ez nem jó, hiszen nem vagyok szerelmes beléd.
Kedvesem? Ez sem valós, mert nem vagy a szeretőm.

Fogalmam sincs, kim vagy nekem. Fogalmam sincs, mit érzek irántad.
Vonz a mosolyod, a huncut pillantásod, és szívesen átölelnélek, de…
De nekem családom van! Gyerekeim, akiknek szüksége van rám! És egy csodálatos feleségem, akit szeretek, és akivel nagyon boldogan élek.
Ám itt vagy te is, aki észrevétlenül belopóztál a mindennapi gondolataim és az álmaim közé.
Nem első pillantásra. Nem egyik napról a másikra. Hetek, sőt hónapok óta ismertelek már, mire kezdtem más szemmel nézni rád.

Emlékszem, az irodaház előtt futottunk össze, ahol mindketten dolgozunk. Te egy megbeszélésről jöttél vissza, én éppen tárgyalásra indultam… Már messziről mosolyogtál rám – éppen úgy, ahogy bárki másra is mosolyogtál volna. Aztán…
Aztán, amikor egymás mellé értünk, és köszöntünk, a szél belekapott a hajadba… Olyan voltál hirtelen, mint egy boszorkány. Egy gyönyörű, ám veszélyes boszorkány.

Megbabonáztál – nincs erre jobb szó.

Utána napokig nem láttalak, és úgy gondoltam, így is van ez jól. De nem tudtam nyugodni. Keresni kezdtem az alkalmakat, hogy összefussak veled. Végül egy átlátszó indokkal állítottam be az irodádba. Emlékszel? Meglepetten néztél rám, de a mosolyod olyan furcsa volt.
Szinte diadalmas.
Ugye te már régebben tudtad? Talán az előtt a bizonyos találkozás előtt is érezted, hogy tetszel nekem?

Nem vallom be.
Mert nem vallhatom be az érzéseimet. Nem pusztán a családom miatt. Hanem azért, mert én magam sem ismerem ennek az érzésnek a nevét.
Nem szerelem. Még nem.
Nem is csak vágy. Már nem.

De akkor micsoda?
Mi az, ami emészt, ami minden áldott nap hozzád űzne, ha hagynám?
De nem hagyom!
Inkább kerüllek. Inkább a közelébe se megyek azoknak a helyeknek, ahol láthatlak, ahol beszélgethetnék, ahol nevethetnék veled.
Mert ki akarok kerülni a bűvkörödből…

Bár, ha őszinte akarok lenni, akkor el kell mondanom, hogy mindez édeskeveset ér.
Mert ha akarom, ha nem, befészkelted magad a gondolataimba.
Pedig nem akarom! Igazán nem!
És mégis, minden reggel megfordul a fejemben, hogy talán aznap a véletlen az utamba sodor. Este pedig hálás vagyok, amiért nem tette.
De aztán a következő reggelen újraéled bennem a remény.

Tudom, hogy te sosem fogsz keresni engem.
Tudom, hogy az én akaraterőmön múlik minden.
És én erős vagyok.
Még bírom.


De ki tudja, hogy meddig…?





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése